میشکا

(از دیروز بیاموز، برای امروز زندگی کن، به فردا امیدوار باش.)

شکست

  • ۴۰

خلاقیت یعنی به خودمان اجازه دهیم اشتباه کنیم

هنر یعنی بدانیم کدام یک از این اشتباهات را نگه داریم

null

در زندگیم به خودم اجازه اشتباه نمیدادم با یه اشتباه کوچک هزاران بار خودم رو باز خواست میکردم 

الان که به گذشته نگاه میکنم فکر میکنم چقدر خودم رو عذاب میدادم من از خودم انتظار بی نقص بودن داشتم 

الان که میبینم بزرگترین شکست ها رو خوردم شاید حتی خیلی هم مقصر من نبودم ولی میبینم چقدر به این شکست در زندگی ام نیاز داشتم 

منی که اجازه شکست به خودم نمیدادم الان میفهمم من به شکست نیاز داشتم تا خیلی چیزها رو یاد بگیرم

و الان پشیمونم چون اگر اجازه شکست های کوچک به خودم میدادم بیش از پیش یاد میگرفتم.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی